اصفهان-ایرنا-نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: صرف نیروی کار در مواردی که مورد نیاز یک دستگاه نیست یا حتی بیش از نیاز است، سوء مدیریت بوده که سبب می‌شود پول کشور در جاهای غیرضروری صرف شود. 

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل جدید هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: مدیر در انتخاب معاونان و کارکنان خود باید دقت کند و یکی از مسائل مهم این است که در هر کاری در حد نیاز و منابع موجود، نیروی مورد نیاز بکار گرفته شود.

وی افزود: البته شاید تصور شود با این کار افراد بیکار دارای شغل می‌شوند، اما این مساله درست نیست زیرا باید حساب کار مملکت بر اساس نیاز واقعی هر دستگاه سنجید و نیروی مورد نیاز را به کار گماشت.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در باره ضرورت پرداختن مراکز هلال احمر به مسائل آموزشی گفت: آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم باید جزو اولویت‌های کار هلال احمر باشد.

در این دیدار مدیرکل هلال احمر استان اصفهان نیز گفت: توصیه همیشگی ما به همکاران آموزش مسائل امداد و نجات و کمک‌های اولیه به مردم است تا به این وسیله سطح آگاهی شهروندان نسبت به موضوع امداد و نجات و کمک‌های اولیه افزایش یابد.

محسن مومنی افزود: داوطلبان فراوانی در کاروان‌های جهادی و در مناطق محروم وجود دارند که باید سازماندهی شوند.

وی با تاکید بر آمادگی اصفهان برای اعزارم نیروی امدادی به لبنان تصریح کرد: در حوادث اخیر لبنان، از هلال احمر اصفهان نیز درخواست اعزام نیروی امدادی شامل پزشک، پزشک متخصص و پزشک اورژانس شده است، لذا ما باید همواره این آمادگی را داشته باشیم تا از منابع خود استفاده بهینه کنیم.