۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85576786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱۵ گروه امدادی برای امدادرسانی به زائران اربعین در اصفهان مستقر شدند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین از مرزها به داخل کشور، ۳۱۵ گروه امدادی و پشتیبانی در مسیرهای عبور زائران در مسیرهای غرب، شرق و جنوب این استان مستقر شدند.

منصور شیشه‌فروش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه‌ها در قالب نیروهای اسکان، خدمات پشتیبانی و ترافیکی، امداد و نجات، پلیس راه و راهور، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمت‌رسان حامل‌های انرژی، مخابرات و دهیاری‌ها در مسیرهای عبور زائران در جاده‌ها و پایگاه‌های امدادی استقرار یافتند.

وی اظهار داشت: همچنین در مسیر محورهای غرب و شرق استان شامل نایین، خورو بیابانک، تیران و کرون، داران و مناطق مرزی بیش از ۳۰ موکب از استان اصفهان بصورت مردمی در حال خدمت‌رسانی به زائران و اسکان اضطراری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پایگاه‌های امدادی و مساجد بین راهی مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام بمنظور خدمت‌رسانی به زائران در مسیر برگشت از عتبات عالیات مهیا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته عوامل مدیریت بحران از وضعیت ایمنی موکب‌ها در مسیر جاده‌های غرب استان بازدید کردند و ضوابط ایمنی برای لحاظ در مراحل ایجاد موکب و ارایه خدمات به متولیان ابلاغ شد.

شیشه فروش افزود: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و پیش‌بینی بارش‌های ناگهانی از امروز تا یکشنبه در مناطق غرب و جنوب وزش باد و گرد و خاک بر توصیه‌های ایمنی بمنظور تردد در محورها باهدف پیشگیری از تصادف و حوادث و توجه به هشدارهای پلیس راه تاکید می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین بمنظور خدمات‌رسانی و پشتیبانی از برنامه سفر زیارتی اربعین حسینی در سال جاری ۲۷۰ تیم امدادی و پشتیبانی مجهز به آمبولانس، پزشک و پرستار و گروه‌های عملیاتی برق و آب به همراه تجهیزات امدادی، آتش‌نشانی و خدمات بهداشتی به همراه گروه‌های خدمات رسان شهری در کنار موکب‌های اعزام شده از استان به عتبات عالیات، مرزهای مهران، چذابه و شلمچه و بمنظور خدمات رسانی امدادی و پشتیبانی به زائران استقرار یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha