اصفهان -ایرنا - "مرضیه نیکخواه" هافبک خلاق و بازی‌ساز فصل پیش تیم شهرداری سیرجان با عقد قرارداد به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوست تا در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ طلایی پوشان را در لیگ برتر فوتبال بانوان همراهی کند.

به گزارش شامگاه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ️در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر فوتبال بانوان، نیکخواه پس از یک فصل دوری از سپاهان، روز دوشنبه با ثبت قرارداد رسمی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

نیکخواه فصل پیش به شهرداری سیرجان پیوسته بود و پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوباره سپاهانی شد تا در فصل جدید رقابت‌ها با پیراهن طلایی سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان به میدان برود.

نیکخواه در رده باشگاهی علاوه بر سپاهان سابقه بازی در پاس همدان، ذوب‌آهن، سرخپوشان گرگان، ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان را در کارنامه خود دارد و سال‌ها نیز پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم زنان سپاهان در رقابت های فوتبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر بانوان که در آن ۱۰ تیم شرکت داشتند، پس از تیم های «خاتون بم»،‌ «زنان ملوان انزلی» و «شهرداری سیرجان» در رتبه چهارم قرار گرفت و این مقام در شرایطی برای طلایی پوشان بدست آمد که سپاهان فصل پیش از آن نائب قهرمان این لیگ شده بود.

روز گذشته نیز ثنا صادقی هافبک ملی پوش فصل پیش تیم شهرداری سیرجان نیز با عقد قرارداد به سپاهان پیوست.