اسلامشهر - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در شهرک صنعتی چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق و دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی کالای قاچاق شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل هزار قلم لوازم آرایشی، هزار و۵۰۰ عدد لوازم آشپزخانه و ۲هزار ثوب پوشاک انواع بافت خارجی قاچاق کشف شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک نفر قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۳۰میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، پلیس با قاچاقچیان و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

دستگیری ۹۹ سارق در اجرای طرح امنیت محله محور در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به جزئیات این خبر، اظهارداشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، به صورت مستمر در شهرستان بهارستان درحال اجراء می باشد.

وی افزود: اجرای این طرح در شهرستان بهارستان نتایج موثری به دنبال داشت که در این خصوص می توان به دستگیری ۹۹ نفر سارق و کشف ۵۳ فقره سرقت اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به کشف ۱۰دستگاه خودرو و همچنین ۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی در جریان اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند

توقیف کالای قاچاق ۴ میلیاردی در شهر قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قدس حین گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق شدند سه دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را شناسائی و توقیف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها موفق شدند ۱۳۲دستگاه خرد کن چند کاره و ۲۲دستگاه سرخ کن قاچاق را کشف کرده که در این عملیات سه متهم دستگیر و سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش کالای قاچاق کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با توجه به ادله و مستندات موجود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل هر گونه انجام اعمال مجرمانه و قاچاق کالا اقدام و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی مجال قانون گریزی را نخواهد داد.