تهران- ایرنا- با اقدام باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او تعلیق شد.

به گزارش ایرنا، استقلال در شرایطی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم برابر پیکان به برتری رسید که پرسپولیس، همشهری و رقیب سنتی این تیم با گلی جنجالی در دقایق پایانی موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. به دنبال این موضوع مهرداد محمدی مهاجم گلزن آبی‌پوشان در مصاحبه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و کلمات نامتعارفی را به کار برد که همین موضوع باعث شد این بازیکن توسط کمیته انضباطی ۶ جلسه از همراهی استقلال محروم شود.

با پیگیری‌های باشگاه استقلال تهران، محرومیت محمدی تعلیق شده و از ۶ جلسه به ۳ جلسه کاهش یافته و این بازیکن می‌تواند در شهرآورد یکصد و چهارم شاگردان جواد نکونام را همراهی کند اما با توجه به همین بخشودگی به نظر می‌رسد محمدی در تقابل با پرسپولیس نیز نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و همچنان محروم است.

بعد از اختلاف به وجود آمده بین مدیریت باشگاه و این مهاجم، محمدی در تاریخ سی و یکم مرداد ماه به صورت یک طرفه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. بعد از مذاکرات صورت گرفته با محمدی و مدیریت باشگاه به ویژه فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه سرانجام این مهاجم در هفدهم شهریور ماه قرارداد جدیدی را با استقلال به امضا رساند و به جمع شاگردان جواد نکونام بازگشت.

با توجه به اینکه محمدی قرارداد خود را در روز ۳۱ مرداد ماه در سازمان لیگ فسخ کرده و از طرفی نیز استقلال در روزهای دوم و هشتم شهریور برابر ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفته و با توجه به زمان عقد قرارداد جدید این مهاجم در تاریخ هفدهم شهریور ماه با آبی‌پوشان، این بازیکن در هفته دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر بازیکن استقلال نبوده و محرومیت محمدی در هفته اول و پنجم اعمال شده است. بدین ترتیب با بخشودگی محرومیت محمدی به نظر می‌رسد این بازیکن در بازی فردا پرسپولیس نیز محروم خواهد بود.