کاشان _ ایرنا _ رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه‌های فرعی شهرستان اردستان در حال اجراست‌.

محمدمهدی کاظمی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بهسازی و ایمن‌سازی محورهای فرعی و روستایی شهرستان اردستان، پروژه ارتقای کیفی رویه آسفالتی این محورها اجرایی شد.

وی اظهار کرد: پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی شهرستان اردستان در ۲ محور چاه ریسه – باقرآباد و لاسیب – اصفهان اجرا شده است.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان بیان کرد: همچنین پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم محور چاه ریسه – باقرآباد از نیمه شهریورماه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: در این پروژه، ارتقای سطح کیفی پنج کیلومتر از رویه آسفالتی این محور صورت می‌گیرد که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کاظمی‌پور تصریح کرد: با هدف بهسازی و ایمن سازی محور روستای لاسیب، پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت حفاظتی این محور در نیمه اول شهریورماه اجرا و تکمیل شد.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه وجود معادن و تردد بالای وسایل نقلیه سنگین در محدوده این روستا سبب وضعیت نامناسب روکش آسفالت این محور شده بود، عنوان کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، ارتقای کیفی رویه آسفالتی در طول ۶ کیلومتر از این محور صورت پذیرفت

اجرای پنج کیلومتر روکش آسفالت راه های روستایی اردستان

رییس اداره نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان هم در خصوص اجرای روکش آسفالت حفاظتی محورهای روستایی شهرستان اردستان به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به وضعیت نامناسب رویه آسفالت و به منظور بهبود سطح کیفی رویه محور جنبه – ومکان، پروژه روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در این محور انجام شد.

علی سرکانی با اشاره به ۳۶ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده در این پروژه افزود: بهبود وضعیت سه کیلومتر از رویه این محور در شهریورماه گذشته تکمیل شد.

وی ادامه داد: در محور روستایی ماست‌بندی نیز با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار، پروژه اجرای روکش آسفالت حفاظتی در طول ۲ کیلومتر از این محور اجرا شد.

سرکانی گفت: این پروژه در راستای بهبود وضعیت رویه و ارتقای ایمنی تردد این محور در ماه گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره نگهداری راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: عملیات اجرای آسفالت حفاظتی محور روستایی خنب – جزه شهرستان کاشان نیز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر از ابتدای مهرماه آغاز شده است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.