اسلامشهر - ایرنا - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سینما به تجلیل از پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس پرداخت.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره بهزیستی و هنرمندان شهرستان اسلامشهر در فضایی صمیمی برگزار شد، از همه پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس تقدیر و تجلیل شد.

محمد نوران رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیشب ( سه شنبه ) ضمن ابراز خرسندی از ورود نوجوانان به عرصه حرفه ای هنر اظهار کرد: در این مراسم علاوه بر پیشکسوتان و جوانان، از دانش اموزان دست اندرکار ساخت مستند "فرزندان روح الله" نیز تجلیل به عمل آمد.

این مستند ۱۷ قسمته به همت مدیران شهرستان به ویژه رییس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و همکاری ۱۵ دانش آموز بااستعداد اسلامشهر ساخته شده که از شبکه آموزش و شبکه امید در حال پخش است.

وی در ادامه افزود: این شهرستان پتانسیل بالایی برای تولید محصولات فرهنگی و هنری حرفه ای در سطح ملی و بین المللی دارد. این اداره با تمام توان از هنرمندان و سینماگران حمایت می‌کند.

تقدیر از خانواده شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری اسلامشهر 

 در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلام‌شهر از خانواده شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده تقدیر و تجلیل شد.

شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهری  به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اسلام‌شهر از خانواده شهید والامقام، شهید آتش‌نشان علیرضا سفی زاده تقدیر و تجلیل کرد.

در این جلسه رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار اسلام‌شهر ضمن گرامیداشت روز آتش نشان، از رشادت‌ ها و از جان گذشتگی آتش‌نشانان قدردانی کردند .

شهید علیرضا سفی زاده فرمانده ایستگاه ۴ سازمان آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه نجات هم وطنان به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهر ایشان در گلزار شهدای امام زاده عقیل (ع) اسلامشهر آرمیده است. 

شهرستان اسلامشهر با ۶۰ هزار جمعیت در جنوبغرب استان تهران قرار دارد.