۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85324533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع ۴ هزار نفری دختران فاطمی در اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر - ایرنا - اجتماع چهار هزار نفری دختران فاطمی همزمان با ایام سوگواری شهادت بانوی ۲ عالم حضرت زهرا (س) شامگاه شنبه در اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار اسلامشهر در حاشیه این مراسم که به همت آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) بر اهمیت آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با سیره زندگی اهل بیت (ع) تاکید کرد.

حسین حبیبی اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای دختران و زنان هستند و این دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه ما با تاسی از سرور زنان ۲ عالم می توانند در جامعه جریان ساز باشند.

حجت الاسلام حسن برقراری امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی «امید به زندگی» علیرغم سختی ها و مشقت های فراوان را از جمله ویژگی های زندگی سراسر نور حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: هیچ اتفاق و سختی نباید شما دانش آموزان را نسبت به آینده درخشانی که می توانید با همت و تلاش خود بسازید، ناامید کند.

این اجتماع با عنوان تجمع بزرگ دختران فاطمی با حضور دانش آموزان، مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام برقراری امام جمعه و مسئولان آموزش و پرورش در مصلی اسلامشهر برگزار شد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha