تربت حیدریه- ایرنا - طلاب تربت حیدریه روز چهارشنبه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از جمله شهادت ۲۱ هزار کودک در غزه و ترور دسته جمعی مردم لبنان با انفجار دستگاههای پیجو و بمباران گسترده جنوب این کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طلاب در این تجمع با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" وحشیگری های رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این رژیم غاصب سرزمین های اسلامی را محکوم کردند.

رییس حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه در این تجمع گفت: آنچه در غزه و لبنان مشاهده می‌شود که مظلومان زیر پای مستکبران له می‌شوند ناشی از تفکر یک‌جانبه گرایی است و مستکبران هرجا منافعشان اقتضا می‌کند همه جنایتشان را توجیه می‌کنند.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: همه دنیا می‌دانند استکبار در کنار اسرائیل قرار دارد و راه امت اسلامی این است که امت واحده شوند تا صهیونیسم سفاک را از میان بردارند و در دنیای بدون صهیونیست زندگی کنند.

وی تاکید کرد: ما در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان هستیم و از آنان حمایت می‌کنیم.

وزارت بهداشت فلسطین دیروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به ۴۱ هزار و۲۵۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۵ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.