آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: اگر مردم بویژه مسلمانان دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اتحاد داشته باشند قطعا نابودی رژیم صهیونسیتی زودتر محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در اجتماع طلاب و مردم شهید پرور شهرستان آستارا در محکومیت جنایات اسرائیل که در حوزه علمیه امام زمان (عج) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی قصد دارد با کشتار زنان و کودکان فلسطینی بر شکست سنگین خود سرپوش بگذارد، اظهارکرد: در حال حاضر این رژیم جنایتکار بسیاری از حامیان خود را در منطقه و حتی جهان از دست داده است.

وی افزود: جنایات بی‌رحمانه‌ای که توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، تجسم یک کارزار سیستماتیک و عمدی نقض حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، پاکسازی قومی و نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است.

فرماندار شهرستان آستارا، ادامه داد: جهان نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت بماند؛ لذا اقدام سریع و قاطع نه‌تنها انتظار می‌رود، بلکه یک الزام اخلاقی و انسانی نیز به شمار می‌رود.

شهاب زاده با اشاره به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان نیز گفت: این اقدام که با کشتار دسته‌جمعی غیرنظامیان بی‌گناه از طریق استفاده از فناوری‌های ارتباطی به‌عنوان ابزارهای جنگی صورت گرفت، بار دیگر بی‌اعتنایی مطلق این رژیم به حیات انسان‌ها و قوانین بین‌المللی را نشان داد.

در این مراسم طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

در پایان این مراسم طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شهرستان آستارا با قرائت بیانیه‌ای کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.