خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۵۰ تن خوراک ماهی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در محور " اصفهان – الیگودرز" به ۲ دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ۲ خودرو ۵۰ تن خوراک ماهی خارج از شبکه توزیع کشف، همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح و ۲ نفر در این راستا دستگیر شده است.

کشف ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در دورود

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: طرح ارتقای امنیت محله محور به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان دورود به مرحله اجرا در آمد.

سردار الهی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری ها، پاسگاه ها، یگان امداد و پلیس های تخصصی انتظامی دورود در راستای برنامه های مقابله ای با خرده فروشان و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت متهم فروش مواد افیونی شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه این افراد اعزام شدند که طی چند عملیات آنها را دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنها ۴۱ کیلو و ۶۰۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند ادامه داد: پلیس در مقابله با سوداگران مرگ عزم جدی دارد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار ناجا قرار دهند.