انبار کالاهای قاچاق در لرستان متمرکز می شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: انبار نگهداری کالاهای قاچاق ضبط شده در استان متمرکز می شود.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: تامین یک انبار متمرکز و امن برای اموال قاچاق کشف شده در استان ضروری بود که مقدمات آن بر اساس مصوبات این جلسه فراهم می شود.

وی ادامه داد: باید بستری فراهم شود تا ستاد اموال تملیکی بتواند با ایجاد این انبار متمرکز، ذخیره، اعمال قانون و توزیع کالاهای کشف و ضبط شده را به خوبی انجام دهد.

وی دقت نظر و تشدید پایش آزمایش برای کالاهای قاچاق دارای قابلیت مصرف را از دیگر موارد مهم برشمرد و تصریح کرد: این کالاها در صورت تاییدیه آزمایش و تاریخ مصرف، به مسیر مصرف برمی گرد و اعتبارات آن صرف هزینه های دولتی خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: هزینه حمل و نقل کالاهای شده قاچاق از محل کشف تا انبار به دلیل برخی مشکلات چند ماه پرداخت نشده بود که با حضور مسوول جدید اموال تملیکی روال عادی خود را در پیش خواهد گرفت.

شفقت به موضوع تامین سوخت کشاورزان اشاره و عنوان کرد: این مهم در جلسه ای با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان بررسی و مقرر شد ضمن مدیریت مصرف و برخورد جدی با متخلفان، نیاز واقعی کشاورز به گونه ای که دغدغه تامین سوخت نداشته باشد فراهم شود.

لرستان در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور قرار دارد و خودروهای حامل بار قاچاق روزانه از محورهای آن عبور می کنند تا جایی که به گفته مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روزانه ۲هزار و ۵۰۰ خودرو شوتی در جاده‌های این استان تردد دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha