کرمان- ایرنا- دادستان کرمان از شناسایی و تشدید برخورد با کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز در اطراف شهرک صنعتی سدید در حوالی این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی روز چهارشنبه در پی مطالبات مردمی و مسئولان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سدید به همراه معاون حقوق عامه دادستانی و شهردار کرمان از شهرک مذکور بازدید و ضمن تاکید بر ساماندهی و جمع‌آوری ضایعاتی‌های غیرمجاز مستحدث در اطراف این شهرک افزود: شهرداری موظف است از صدور مجوز برای کارگاه‌های ضایعاتی و سایر مواردی که از نظر بهداشتی با تولیدات فرآورده‌های غذایی در این شهرک مغایر است، جلوگیری کند.

وی دستور بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز اطراف شهرک مذکور را صادر و بیان کرد: تمامی سازمان‌ها و ادارات متولی در این امر موظف به همکاری و رفع تصرفات هرچه سریعتر در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.

دادستان کرمان در خصوص تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرک سدید اظهارداشت: حفظ و صیانت از زمین‌های زراعی و کشاورزی وظیفه و تکلیف مسئولان مربوطه است و دستگاه قضا با اجرای قانون حدنگار، با قاطعیت با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و هیچگونه اغماضی در این مورد اعمال نخواهد شد.