۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85532309
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستور دادستانی برای نمای سوخته یک مجتمع شهر کرمان

کرمان- ایرنا- بالاخره دادستان کرمان نیز مجبور به ورود برای نمای مجتمعی در مرکز شهر شد که در سال های اخیر بعد از آتش سوزی همینطور رها ماند و به نماد زشتی و سیاهی این کلانشهر تبدیل شده بود.

به گزارش ایرنا، دادستان کرمان که به بازدید میدانی از چند پروژه شهری مرکز این استان رفته بود در کنار مجتمع تجاری اباصالح المهدی که سال ۱۴۰۰ دچار آتش سوزی شد و هنوز نمای آن اصلاح نشده، حضور یافت و در این زمینه دستور اقدام فوری صادر کرد.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ بود که برج موسوم به اباصالح المهدی (عج) شهر کرمان در نزدیکی چهارراه طهماسب آباد در آتش سوخت و تنها نمایی سوخته از آن برجا ماند؛ نمایی که چند سالی است در یکی از مهمترین و پرتردد ترین خیابان های شهر کرمان جلوه نازیبایی ایجاد کرده و باوجود آنکه برخی قسمت های این مجتمع فعال است اما نمای آن گویا قرار نبوده اصلاح شود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی گسترده در یک برج تجاری کرمان

آنطور که روابط عمومی دادگستری استان کرمان اعلام کرده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی شهردار ، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان، شهرداران مناطق و جانشین مدیریت حقوقی شهرداری امروز( یکشنبه) از برخی پروژه‌های شهری کلانشهر کرمان بازدیدی ۲ ساعته داشت تا مسائل حقوقی این پروژه‌ها در این بازدید بررسی شود، برج ابا صالح‌المهدی نیز یکی از همین پروژه‌ها بوده است..

مهدی بخشی در حاشیه بازدید از طرح بهسازی بوستان شهید مطهری و پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ) بر کف‌سازی، نورپردازی و بهسازی نمای واحدهای تجاری اطراف میدان نیز تاکید و بیان کرد: طراحی شهری می‌تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری از وقوع جرایم ایفا کند.

وی بیان کرد: پس از مکاتبه از سوی شهرداری دستور قضایی برای اصلاح نمای سوخته ساختمان ابا صالح‌المهدی واقع در خیابان شریعتی نیز صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: شهرداری نهادی مردمی است و از همه سازمان ها بیشتر با عموم افراد در ارتباط است و می‌تواند نقش مهمی در اعتمادسازی داشته باشد؛ دادستانی کرمان این آمادگی را دارد که با مجموعه شهرداری و شورای شهر برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی شهری همکاری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha