تهران- ایرنا- پدافند هوایی جنبش حزب‌الله لبنان با ۲ هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی مقابله و آنها را وادار به ترک حریم هوایی لبنان کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، ۲ جنگنده‌ رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه لبنان، وارد حریم هوایی این کشور شدند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پدافند هوایی مقاومت اسلامی با دو جنگنده دشمن بر فراز دو شهرک حولا و میس الجبل با سلاح مناسب مقابله کرده و آن‌ها را وادار به ترک حریم هوایی لبنان کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از شلیک موشک‌های فادی ۱ به شهرک صهیونیستی «کریات موتسکین» برای دومین بار و حمله به کارخانه تولید مواد منفجره در منطقه زخرون با استفاده از موشک‌های فادی ۳ خبر داد.

از سوی دیگر ارتش رژیم اسرائیل امروز در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان انجام داد. این ارتش در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب این کشور افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است.

حزب الله لبنان هم اعلام کرده که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.