۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85446485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ شهید و ۸۷ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به ۵ منطقه لبنان + فیلم

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۲۰ نفر و زخمی شدن ۸۷ نفر دیگر در حمله روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به پنج منطقه در لبنان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که سه نفر در حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهر «عین قانا» در جنوب لبنان به شهادت رسیدند و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «المعیصره» در ناحیه «جبل لبنان»، سه نفر شهید و ۹ نفر دیگر زخمی شدند. حمله رژیم اسرائیل به منطقه جبل لبنان در شمال بیروت برای اولین بار از آغاز نبرد بین این رژیم و حزب الله صورت گرفت.

وزارت بهداشت لبنان همچنین از شهادت سه شهروند لبنانی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «بنت جبیل» خبر داد.  

براساس اعلام این وزارتخانه، در حمله به منطقه «تبنین» در جنوب لبنان نیز ۷ نفر شهید و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند.

این بیانیه افزود: چهار شهروند لبنانی نیز در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «بعلبک الهرمل» شهید و ۳۸ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم اسرائیل روز چهارشنبه در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان انجام داد. این ارتش در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب این کشور افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است.

حزب الله لبنان هم اعلام کرده که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha