کاشان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در شرایط کنونی، شفاف‌سازی و برخورد با فساد از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اردستان افزود: نخبگان، دستگاه‌های امنیتی و قوای قضائیه و مقننه باید با عوامل فساد برخورد کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در دوران دفاع مقدس از ملت غیور ایران شکست خوردند و امروز با شیوه‌های جدید وارد صحنه مبارزه با نظام اسلامی شده‌اند.
معاون استاندار اصفهان بیان کرد: دفاع مقدس، گنجینه تمام نشدنی است که باید بیشتر از آن استفاده شود و اگر چنین کرده بودیم امروز نیز بسیاری از مشکلات وجود نداشت.

جان‌نثاری تاکید کرد: رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی برای اینکه پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته نشود، از جان خود گذشتند و امروز اجازه داد این پرچم‌ها بوسیله نفوذی‌ها و فریب خوردگان در مرزهای کشور افراشته شود.
وی گفت:دفاع مقدس از افتخارات تاریخ ماست که در زمان جمهوری اسلامی، یک وجب خاک ایران جدا نشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بیان کرد: هدف دشمن فقط نقض تمامیت ارضی ما نبود بلکه مخالف نظام اسلامی و ارزش‌های آن بود که ما از این ارزش‌ها، دفاع و از فرمان خدا پیروی کردیم .
جان‌نثاری گفت: فرماندار باید بداند که امروز در شهرستانی کار می‌کند که از ریشه‌دارترین شهرهای استان است و نخبگان و علمای بزرگی داشته و دارد و لازم است به فرهنگ، اعتقادات و ریشه مردم این دیار توجه داشته باشد و هر تصمیمی که می‌گیرد با در نظر گرفتن دنیا و آخرت مردم باشد.

در این آیین از خدمات ۲.۵ ساله محمد هادی احمدی‌طبا تجلیل و علیرضا فرحبخش با حکم استاندار اصفهان بعنوان سرپرست فرمانداری اردستان منصوب شد
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌ است