قم- ایرنا- مردم انقلابی و متدین قم در ادامه راهپیماییهای "جمعه‌های خشم" پس از اقامه نماز جمعه در یک اجتماع باشکوه حمایت خود را از حزب الله لبنان و مردم مقاوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌ در این راهپیمایی که از مصلای قدس تا چهارراه شهدای قم ادامه داشت نمازگزاران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم لبنان و فلسطین را محکوم نمودند.

"درود بر حزب الله"، "لبیک یا حسین(ع)"،" الله اکبر خامنه‌ای رهبر"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" ، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" ، ما ملت حسینیم هیهات من الذله"، "دشمن هر ستمگر سید حسن نصرالله" از دیگر شعارهایی بود که نمازگزاران قمی سر داده‌ بودند.

آنان در حالیکه پلاکاردهایی در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و غزه و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ،‌ فلسطین و حزب الله در دست داشتند، از سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر درقبال این جنایات ابراز انزجار کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن تمثال‌های مبارک رهبر معظم انقلاب و امام راحل خواستار اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مقاوم غزه از چنگال اسرائیل غاصب شدند.