کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی و همراهانش با جنایت‌های خود در غزه نشان دادند که حقوق بشر برای آنان دستاویزی برای سلطه گری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: امروز تمامی قدرت‌های جهان به سقوط رژیم صهیونیستی و نابودی آن در آینده، باور دارند و این همان وعده الهی است.

وی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را زنگ خطری برای کشورهای عربی و مسلمان دانست و افزود: این رژیم کودک کش برای تامین منافع خود دست به هر جنایتی می‌زند و خوی وحشی گری‌ آنان هرگز تغییر نمی‌کند.

امام جمعه کیش بر ضررت تقویت جریان مقاومت توسط کشورهای اسلامی تاکید کرد و افرود: جریان مقاومت امروز در برابر دشمنان تا دندان مسلح قد علم کرده و هیبت آنان را در هم شکستند.

وی همچنین به انفجارهای رخ داده در پیجرها نیز اشاره و خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی باید در فناوری‌های پیشرفته به خصوص مباحث امنیتی و ارتباطی به خودکفایی برسند و با بومی سازی این حوزه مانع از هرگونه نفوذ و خرابکاری شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بی‌نیاز با بیان اینکه رژِیم صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت به دنبال تضعیف این جریان است، گفت: رزمندگان اسلام شور شهادت دارند و با شهادت هر یک از فرماندهان آنان، فرماندهان جدیدی جای آنان را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: رژیم منحوس اسراییل برای عبور از بحران به دنبال گسترده کردن دامنه جنگ است، اما باید بداند که محور مقاومت در این دام گرفتار نخواهد شد و در زمین دشمن بازی نخواهد کرد؛ ما آماده‌ایم تا در صورت نیاز همه جانبه در کنار مردم غزه برای نابودی اسراییل باشیم.

امام جمعه کیش با بیان اینکه جریان مقاومت تنها با بخش کوچکی از قابلیت‌های خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است، اظهار کرد: اگر روزی دامنه این جنگ گسترده شود، خواهید دید که مقاومت چگونه استکبار جهانی را در منطقه به زانو در می‌آورد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری سالانه کنگره ملی شهدای غواص و شهدای بومی کیش قدردانی و خواستار برگزاری باشکوه این رویدادها در سال جاری شد.