بوشهر- ایرنا- نمازگزاران بوشهری در ۲۵ شهر این استان پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی " جمعه‌های خشم" جنایت‌های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در غزه و لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،مراسم راهپیمایی در بوشهر که از مصلا جمعه تا میدان قدس این شهر با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیون، جامعه ایثارگری، جوانان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد راهپیمایان در محکومیت جنایات رژیم دژخیم و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه از مردم مقاوم و قهرمان غزه و لبنان شعار سر دادند.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهای اسرائیل بی‌ریشه - لبنان تسلیم نمی‌شه، غزه پیروز است - اسرائیل نابود است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، پیروزی با حماس است - اسرائیل در هراس است، آزادگان دنیا حمایت حمایت، صهیون جنایت می‌کند - شیطان حمایت می‌کند، ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب از حزب الله و مردم مظلوم لبنان و فلسطین حمایت کردند.

نمازگزاران بوشهری با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و شعارهای کوبنده حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را در قتل و عام مردم بی دفاع غزه و حملات به لبنان را محکوم کردند.

نماز گزاران بوشهری شرکت‌کننده در راهپیمایی در شهرهای مختلف استان بوشهر جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و سکوت جوامع بین‌المللی را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ علیه مردم لبنان و فلسطین شدند.

مردم ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی‌ها با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، خشم و انزجار خود را از جنایات کودک‌کشان صهیونیستی و حامیان آنها اعلام کردند.