آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عزت، اقتدار و سربلندی کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: فرهنگ شهید و شهادت، جهان را در برگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد شنبه در آیین استقبال از پیکرهای مطهر ۹۸ شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه اظهار کرد: ظالمان و استکبار جهانی در حال نابودی هستند و بدون شک جهان را صالحان مدیریت خواهند کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از کشور و اسلام افزود: در حالی که جهان استکبار علیه کشور ما بسیج شده بود، شهدا با نثار جان خود برای کشور عزت کسب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: راه عزتمندی، سرافرازی و پیروزی جبهه حق علیه باطل تنها در ادامه مسیر راه امام حسین(ع) و شهدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی درلبنان و غزه اظهار داشت: سران این رژیم غاصب چون می دانند روزهای آخرشان فرا رسیده، دیوانه‌وار به غزه و لبنان حمله می‌کنند و بدون شک پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است و دست مستکبران از منطقه بریده خواهد شد.

امام جمعه اهواز گفت: مردم ایران اسلامی به خصوص مردم خوزستان آماده هستند تا به فرمان مقام معظم رهبری در کنار جبهه مقاومت طی مدت ۲۴ ساع، طومار رژیم صهیونسیتی را از منطقه پاک کنند.

پیکر پاک و مطهر ۹۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق از مرز بین المللی شلمچه خرمشهر به کشور بازگشت.