تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از مراحل نهایی و تکمیلی اجرای پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی آموزشی کرج در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «علی نبیان»‌ افزود: بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی آموزشی کرج دارای فضاهایی همچون اتاق عمل ICU ، CCU ، PCCU ، PICU ، NICU ، LDR و اورژانس، جراحی عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپدی و اتاق‌های بستری (داخلی ، عفونی، دیالیز، مراقبت های ویژه و غیره) است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج ۸۲ درصد و در مراحل نهایی و تکمیل عملیات اجرایی است.

نبیان، ساخت این بیمارستان و سایر پروژه‌های بیمارستانی را نشانه همت و تلاش شبانه روزی مهندسان و متخصصان و همه دست اندرکاران دانست.

وی با اشاره به این مطلب که ساخت این بیمارستان درسال ۱۳۹۱ آغاز شده است، گفت: مبلغ هزینه شده برای این بیمارستان تاکنون ۶۵۸ میلیارد تومان است.

نبیان تصریح‌کرد: پیشنهاد تامین اعتبار این بیمارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح شده است که در صورت تصویب و ابلاغ به موقع، امکان تحویل این بیمارستان تا پایان سال وجود دارد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج نخستین بیمارستانی است که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان البرز در حال احداث است.