تهران بزرگ - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: فعالیت متناوب سامانه بارشی با بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف پایتخت تا فردا (۸ مهر) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات بویژه امروز تا فردا (۷ تا ۸ مهر) بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات رگبار شدید باران، آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب و در ارتفاعات بالادست بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار خواهد بود.

از ساعات ظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مهر) به‌تدریج با کاهش ابر آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز کاهش محسوس دما و از یکشنبه تا چهارشنبه (۸ تا ۱۱ مهر) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۸ مهر) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و طی دوشنبه (۹ مهر) قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.