بندرعباس - ایرنا - حافظان و مرزداران خلیج فارس عصر شنبه در اعتراض به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت رسیدن «سید حسن نصرالله» شهید مقاومت شد، دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهید پرور و انقلابی بندرعباس و مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی هرمزگان با تجمع در مسجد جامع (مصلای بندرعباس) جنایت رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش را محکوم کردند.

اعتراض کنندگان با حضور پرشور خود، صدای اعتراضی خود علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان رساندند و خواستار انتقام خون شهدای مقاومت شدند.

مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، از ساعت ۱۹ در مسجد جامع بندرعباس جمع شدند و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین مرزداران خلیج فارس و تنگه هرمز در اعتراض به این جنایت غیرانسانی شعار «ارتشی قهرمان انتقام انتقام، مقاومت مقاومت انتقام انتقام، یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، سردادند.

حاضران در این برنامه ضمن برافراشتن پرچم های حزب الله و فلسطین بر حمایت همه جانبه خود از جنبش مقاومت تاکید کردند.

اجتماع مردمی در سایر شهرهای هرمزگان نیز باتوجه به بیانات راهگشا و داهیانه رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهرا یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.