نماینده ولی فقیه در هرمزگان: شهادت سید حسن نصرالله اتحاد جبهه مقاومت را دوچندان می کند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به وحدت و انسجام میان مردم لبنان، گفت: شهادت سید حسن نصرالله موجب ایجاد وحدت در لبنان شده که این وحدت می‌تواند دسیسه‌های دشمن را خنثی کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده شامگاه شنبه با تاکید بر اینکه حزب‌الله به مرحله‌ای از استحکام رسیده که هیچ تزلزلی نمی‌تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: رهبر معظم انقلاب امروز با بیان روشنگرانه خود به مردم لبنان بیان کردند: مردم بدانند دشمن هم بداند حزب‌الله قهرمان چنان به مرحله استحکام رسیده که دشمن هیچ تزلزلی نمی‌تواند در آن ایجاد کند و هیچ صدمه اساسی به آن بزند.

وی ضمن یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تاثیر این شهید بزرگوار بر جبهه مقاومت، بیان کرد: آن روزی که شهید سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت را خدای متعال از ما گرفت و ایشان را به نزد خود خواند ، شاید خیلی ها فکر می کردند بدون شهید سلیمانی چه کنیم ، خداوند تبارک و تعالی، یارانی دارد که انسان های الهی هستند و هر عزیزی که از بین ما می رود، پرچم و علم در دست دیگری قرار می گیرد.

عبادی زاده با بیان اینکه با رفتن هر فرمانده، پرچم مقاومت به دست دیگری خواهد افتاد که ادامه‌دهنده راه آنان هستند، گفت: امروز بدانید علم که از دست یک سردار و یک فرمانده ای بر زمین می‌افتد، سردار و فرمانده دیگری آن علم بر دست گرفته و بلند می کند.

وی تاکید کرد: امروز به لطف الهی زیرسایه تلاش‌ها و زحمات خستگی ناپذیر حزب الله، دشمنان را در این سیل عظیم غرق خواهد کرد، فکر نکنند با رفتن شهید نصرالله آرامش پیدا می‌کنند، آنها دیدند شهید سلیمانی ما رفت اما شهید سلیمانی برای آن ها خطرناک تر از زنده بودن ایشان بود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha