شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: محور مقاومت با شهادت فرماندهان این جریان از آرمان‌های اسلامی و انقلابی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سید روح‌الله موسوی بیدلی روز یکشنبه در گفت و گو با تاکید بر اینکه شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان ضایعه دردناکی است افزود: جامعه جهانی باید این اقدام تروریستی رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کند و محور مقاومت نیز با روحیه مضاعف به مسیر خود ادامه دهد.

وی اظهار داشت: ترور شهید سید حسن نصرالله نشان‌دهنده استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است و به فضل الهی اضمحلال این رژیم جعلی جنایتکار قطعی است.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی مانند گذشته شانه به شانه و بازو به بازو در کنار محور مقاومت خواهد بود و به طور حتم رژیم غاصب، خیبث و اشغالگر صهیونیستی پاسخ قاطعانه این جنایت را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: انتظار جامعه جهانی این است که انتقام خون شهدای محور مقاومت هرچه سریع‌تر از رژیم مفلوک صهیونیستی که هیچگاه در جنگ رو در رو نمی‌شود و همیشه در حال انجام اقدامات تروریستی است، گرفته شود.

موسوی بیدلی ادامه داد: هر چند جامعه جهانی به دلیل شهادت سید مقاومت داغدار است اما به طور حتم این شهادت‌ها نه تنها روحیه نیروهای مقاومت را سرکوب نمی‌کند بلکه با عزم جزم‌تری به راه خود که همان سرنگونی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل است ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: بیرق مقاومت که در دست شهید سید حسن نصرالله بود به دست فرماندهان بعدی جریان مقاومت سپرده می‌شود و به کوری چشم رژیم غاصب اسرائیل جریان مقاومت با روحیه، انرژی و مقاومت بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.

موسوی بیدلی افزود: شهید سید حسن نصرالله در میدان‌های مختلف به دنبال شهادت بود و پس از شهادت سید عباس موسوی رهبر فقید حزب‌الله، رهبری این حزب را برعهده گرفت و توانست در دوران دبیرکلی خود، ۲ شکست بزرگ را به اسرائیلی‌ها تحمیل کند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.