بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تسلیت شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: هزاران جوان و نوجوان ادامه دهنده راه پرافتخار سید مقاومت هستند.

سردار اباذر سالاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز هزاران مجاهد دیگر با تاسی از خون شهید سید حسن نصرالله شکل می‌گیرد که مانند این شهید بزرگوار بر دشمن خواهند تاخت تا وعده الهی تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند پایان عمر این مجاهد خستگی ناپذیر را با شهادت در راه خودش توسط شقی‌ترین جنایتکار عالم اسرائیل و آمریکای جنایتکار رقم زد، تصریح کرد: گرچه حضور، بیان، کلام و نگاه شهید سید حسن نصرالله خاری در چشم دشمنان بود و لرزه بر پشت دشمن وارد کرد اما قطعا شهادت ایشان برنده‌تر و پرتحرک‌تر به عنوان یک الگویی برای همه جوانان و نوجوانان عالم تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: به زودی انتقام مظلومان عالم و خون‌های به ناحق ریخته کودکان غزه، فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، یمن و همه بلاد اسلامی از دشمن صهیونیستی و حمامیان او گرفته خواهد شد و آن روز دور نیست.

سردار سالاری تصریح کرد: وعده خداوند حتمی و قطعی است و جبهه مقاومت، ملت‌های آزادیخواه جهان و همه ملت‌های مسلمان دست به دست هم خواهند داد و رژیم منفور، کودک کش، جعلی و نامشروع صهیونیستی را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگرچه جای خالی حضور شهید سیدحسن نصرالله احساس می‌شود اما جبهه مقاومت و حزب الله وابسته به فرد نیست و به لطف الهی خواهیم دید که از گذشته پررنگ‌تر، قوی‌تر و پرحرارت‌تر کارها و اقدامات ایشان را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه هرمزگان به صراحت گفت: به لطف الهی و با روحیه جهادی همه جوانان و نوجوانان خون تازه‌ای در رگ‌های همه محورهای جبهه مقاومت به‌ویژه یاوران سیدحسن نصرالله تزریق خواهد شد و ماموریت‌ های رزمندگان و مجاهدان این جبهه قوی‌تر و برنده‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله ماموریتش را با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا دوازده جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.