تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های اینتر میامی و شارلوت در هفته سی و یکم رقابت‌های ام‌ال‌اس آمریکا با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، در مهم‌ترین بازی هفته سی‌ و یکم رقابت‌های لیگ ام‌ال‌اس آمریکا تیم‌های اینتر میامی و شارلوت بامداد یکشنبه به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این مسابقه بدون موقعیت خاصی روی دروازه‌های دو تیم و با تنها چند شوت از راه دور بی ثمر توسط بازیکنان دو تیم به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

هنوز ۱۰ دقیقه از نیمه دوم این مسابقه پشت سرگذاشته نشده بود که شارلوت به گل رسید. کارول سویدرسکیاز غفلت مدافعان اینتر میامی استفاده و گلزنی کرد.

اینتر میامی که نمی‌خواست در خانه شکست بخورد برای زدن گل تساوی حملات زیادی را بر روی دروازه شارلوت تدارک دید تا اینکه باز هم نبوغ لیونل مسی ستاره افسانه‌ای این تیم کارساز شد.

در دقیقه ۶۷ این بازیکن در پست محوطه جریمه شارلوت صاحب توپ شد و با ضربه‌ای غیر قابل مهار توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه را منفجر کند.

بعد از این گل یاران مسی برای زدن گل پیروزی تلاش کردند اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پل پوگبا ستاره سابق خط میانی تیم ملی فرانسه و باشگاه های یوونتوس و منچستریونایتد تماشاگر ویژه این بازی بود. او بعد از اینکه مسی گلزنی کرد به تشویق این بازیکن پرداخت.

مسی که در بازی‌های اخیر اینتر میامی شادی‌های جالبی را انجام داده، بعد از گلزنی شادی جدیدی کرد. شادی گل مسی، برگرفته از فیلم سینمایی Iron Man (مرد آهنی) بود.