۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبر: 85614585
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

همبازی مسی در اینترمیامی: «همیشه ما را شگفت‌زده می‌کند»

تهران- ایرنا- همبازی اکوادوری فوق‌ستاره آرژانتینی معتقد است که او در تمرین و زمین مسابقه، همواره با حرکت‌هایی که انجام می‎‌دهد، همه را شگفت‌زده می‌کند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، در حالی لیونل مسی، دومین فصل حضورش را در اینترمیامی تجربه می‌کند که توجه به لیگ آمریکا با توجه به حضور این فوق‌ستاره بیشتر از قبل شده است.

علاوه بر این، حضور مسی در اینترمیامی بازیکنان این تیم را هم تحت‌تاثیر شخصیت و کیفیت او قرار داده و بازی و تمرین کنار دارنده بیشترین توپ طلای جهان مانند یک کلاس درس برای آنها شده است.

لئوناردو کامپانا، بازیکن اکوادوری اینترمیامی درباره حضور مسی در این تیم به روزنامه آ.اس اسپانیا گفت: همه می‌خواهند بدانند که او به عنوان یک شخص چطور آدمی است. فردی باورنکردنی، بسیار آرام و بسیار متواضع. او بهترین‌ عملکردش را به نمایش می‌گذارد و بدیهی است که من دوست دارم تا زمانی که بتوانم در همان زمینی باشم که او هم حضور دارد.

وی در ادامه به خاطره‌ای از یکی از تمرینات اینترمیامی پرداخت و یادآور شد: مسی در یکی از اولین تمریناتی که کنار او داشتم، با حرکتی شگفت‌انگیز، یک گل عالی به ثمر رساند و همه ما ایستادیم و شروع به کف زدن و تشویق او کردیم. این کاری است که بازیکنی مانند او با شما انجام می‌دهد، شما آن را در هیچ جای دیگری نمی‌بینید. او هر روز گل‌های فوق‌العاده‌ای به ثمر می‌رساند. مردم فقط این را اینجا می‌بینند و می‌گویند: «وای!» شما نمی‌توانید کار دیگری بکنید جز اینکه شگفت‌زده شوید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha