کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدام تروریستی علیه دبیر کل حزب الله لبنان و شماری از شهدای مقاومت گفت: شهید سید حسن نصرالله مسیر پیروزی علیه باطل را برای آیندگان هموار کرد.

رحیم سرهنگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، سید حسن نصرالله را اسطوره‌ ایثار و نماد مقاومت در برابر ستمگران جهان توصیف و اظهار کرد: این شهید راه مقاومت و آزادی، نور ایمان و استقامت را بر ظلمت زمانه تاباند و با خون پاکش، راه مبارزه با جنایتکاران را برای همیشه تاریخ روشن کرد.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله نه تنها یک رهبر برای ملت مظلوم لبنان، بلکه پرچمدار آزادگی و مقاومت برای تمام انسان‌های عدالت‌خواه و عاشق حقیقت بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ضربه‌های هولناک سید حسن نصرالله به رژیم منحوس صهیونیستی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، افزود: این شهید بزرگوار عمر با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان بشریت سپری کرد و خاری در چشم صهیونیست‌ها بود.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار به همگان درس آزادگی داد و در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاد، تاکید کرد: شهادت او، نه پایان یک مسیر، بلکه آغازی نو برای حرکت عظیم و توقف‌ناپذیر ملت‌های آزاده است.

سرهنگی شهادت این مجاهد و اسطوره مقاومت و همچنین سردار شهید عباس نیلفروشان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف لبنان و تمامی دلدادگان مسیر مقاومت تسلیت گفت و افزود: یقین دارم که خون پاک این شهید والامقام، همچون زلالی خروشان، درخت مقاومت و ایستادگی را تنومندتر و ریشه‌های ظلم را سست‌تر خواهد ساخت.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب‌الله این شهادت را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.