پاسخ مقتدرانه موشکی ایران، معادلات در غرب آسیا را تغییر داد

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به پاسخ کوبنده موشکی ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی گفت: ایران با پاسخ قاطع و هوشمندانه خود، معادلات در غرب آسیا را تغییر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را آغاز نصرت الهی دانست و اظهار کرد: عملیات نظامی وعده صادق ۲، اولین نصرت الهی پیروزی مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله بود.

وی با بیان اینکه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان باعث نگرانی امت اسلامی و مردم آزاده شد، افزود: پاسخ قاطع دیروز به رژیم صهیونیستی نشان داد که مسیر مقاومت نه تنها تضعیف نشده بلکه وارد فاز جدیدی شده است.

امام جمعه کیش ادامه داد: مقاومت با شهادت فرماندهان نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه انگیزه برای نابودی اشغالگران جنایتکار را ۲ چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه پاسخ نظامی ایران بار دیگر اقتدار، عزت و توانایی بالای جمهوری اسلامی را در دفاع از کشور و متحدان خود به رخ کشید، اضافه کرد: اسراییل به خوبی می‌داند که اگر درس از شرارت برندارد با پاسخ پشیمان کننده تری روبه رو خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیازبا تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به نقطه امید مردم ستم دیده تبدیل شده است، گفت: جریان مقاومت از پاسخ قاطع و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی جان دوباره گرفتند.

پاسخ مقتدرانه موشکی ایران، معادلات در غرب آسیا را تغییر داد

وی همچنین به سم پاشی‌های اخیر رسانه‌های معاند در تحقیر قدرت نظامی ایران اشاره کرد و افزود: این رسانه پس از پاسخ جسورانه جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

سپاه پاسداران افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha