کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با بیان اینکه سید حسن نصرالله کابوس اشغالگران صهیونی بود، گفت: این شهید بزرگوار افسانه شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را باطل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ترور دبیر کل حزب الله لبان را از نشانه‌های بزدلی رژیم صهیوینستی عنوان کرد و گفت: این رژیم منحوس و جنایتکار در سراشیبی سقوط قرار گرفته و چاره‌ای جز متوسل شدن به ترور ندارد.

وی سید حسن نصرالله را محبوب جریان مقاومت و تمامی مردم آزاده جهان دانست و اضافه کرد: هرچند فقدان این عالم عامل و مجاهد خسارت بزرگی و قابل جبران نیست، اما در استمرار حرکت مقاومت قطع یقین خللی پیش نخواهد آمد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: مقاومت و مجاهدان حزب الله با استعانت از خون فرماندهان و مجاهدان و رهبران شهید خود و با توکل بر خدا و ایمان قوی، راه دبیر کل شهید خود را با قوت ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب‌الله این شهادت را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.