تهران بزرگ - ایرنا - اعضای شورای شهر تهران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شد بر سقوط این رژیم جعلی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شهادت مردان حق به دستان ناپاک زامبی‌های خون آشام لکه ننگین ابدی بر چهره‌های خبیثی است که به دنبال تطهیری بر مرکب نجاست هستند.

نرجس سلیمانی با اشاره به اقدام دیوانه وار و پرهیاهوی رژیم کودک کش و جعلی اسراییل، اظهار کرد: در این میان عروج دسته دسته شهدا در لبنان و غزه زمین و آسمان را چنان پیوند زده که آسمان بر اهل آن نور باران شده است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با تاکید بر اینکه پهلوانان در طغیان تاریکی با نور مطلق آشنا شدند، اضافه کرد: مرگ و زندگی دو گانه‌ای بی مقدار در برابر مجاهدین راه حق است و ملتی که شهادت دارد جلال و شکوه دارد و خواهران و برادران ما در غزه و لبنان اهل همین پندار هستند.

وی همچنین یادآور شد: شهادت مردان حق به دستان ناپاک زامبی‌های خون آشام لکه ننگین ابدی بر چهره‌های خبیثی است که به دنبال تطهیری بر مرکب نجاست هستند، سرنوشت محتوم آنها سقوط به درک است.

اسراییل عدد و رقمی نیست که خود را به ورطه جنگ با ایران بیندازد

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه شهادت مدال افتخار مجاهدین فی سبیل الله است، اظهار کرد: مردم در این روزها خوشبختانه یا متاسفانه مواردی را به ما می‌گویند که باید شنیده شود این سخنان مردمی است که دلسوز خون شهدا هستند و این است که میهمان ما را در تهران به شهادت می‌رسانند و رهبر معظم انقلاب فرمان انتقام صادر می‌کنند اما امروز و فردا می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری افزود: ما فکر می‌کردیم باید دولت تشکیل شود یا زائران از اربعین باز گردند اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و شاهد اتفاقات بعدی هستیم، می‌ترسیم شأن جامعه اسلامی پایین آورده شود و پشتیبانی از محور مقاومت ضعیف شود مبادا دچار مشاوره‌های غلط شویم مطمئن باشید که آمریکا هیچگاه در تله جنگ با ایران نخواهد افتاد.

وی تاکید کرد: آمریکا اولین کشوری است که از جنگ با ایران گریزان است و اسراییل هم عدد و رقمی نیست که خود را به ورطه جنگ با ایران بیندازد.

سید حسن نصرالله بر اساس قطعیت‌ها تکرارپذیر است

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه قطعا پیروزی برای فرزندان مقاومت است و سنت خداوند نیز همین است، گفت: یک روز صدام جنایتکار این صحنه‌های جنگ را با ایران رقم زد و هیچ کشوری حتی سیم خاردار به ایران نداد، اما نصرت الهی در استقامت، صبر و پایداری رقم خورد قطعا پیروزی برای فرزندان مقاومت است و سنت خداوند نیز همین است.

مهدی عباسی تاکید کرد: روزی که امام موسی صدر فعالیت خود را در لبنان آغاز کرد هیچکسی تصور نمی‌کرد که حزب الله در لبنان شکل بگیرد که اسراییل امروز از دور مسوول آن را ترور کند.

عباسی با بیان اینکه اگر جوان ۳۲ ساله‌ای همچون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شد به دلیل اراده الهی بود، گفت: این اراده الهی سرنوشتی قطعی را رقم خواهد زد، سید حسن نصرالله بر اساس قطعیت‌ها تکرارپذیر است.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.