تبریز - ایرنا - رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با محکوم کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: راه سید مقاومت (سیدحسن نصرالله) ادامه دار خواهد بود و آرمان مقدس و راه آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا احمدی» روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی با تسلیت شهادت رهبر شجاع، حکیم و انقلابی حزب الله لبنان، سیدحسن نصرالله و سرلشگر نیلفروشان و سایر شهدای جنایت وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت مسلمان، دولت و ملت سرافراز و قهرمان لبنان، تمام آزادگان جهان، حزب الله قهرمان و خانواده شهدا، افزود: سید مقاومت یک شخص نیست، یک راه و مکتب است که همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بنا بر فرموده رهبر حکیم انقلاب، همچنان که خون شهید سیدعباس موسوی زمین نماند، خون شهید سیدحسن نصر الله هم زمین نخواهد ماند.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: رژیم صهیونیستی شکست خود را نزدیک می‌بیند و برای جبران انزواش به ترورهای هدفمند روی آورده است غافل از اینکه روز به روز به رسوایی خود می‌افزاید.

احمدی، با قدردانی از تجمعات مردم تبریز و دانشجویان دانشگاه های این شهر در محکومیت این جنایت، آمادگی خود را برای جانفشانی و کمک و همراهی با مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با شعار «از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن» اعلام کرد.

وی با گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی یادآور شد: این روز برای قدردانی از رشادت ها، فداکاری ها، حماسه آفرینی ها و از خودگذشتگی انسان های فداکاری به نام آتش نشانان نامگذاری شده است و روز گذشته برنامه ای در خور و شان آنان در این شهر برگزار شد.

احمدی، با اشاره به بازگشت «پرویز هادی» عضو شورای اسلامی این شهر به صحن شورا افزود: این امر بر اساس نامه فرمانداری انجام شده است که در پی نامه درخواستی شورا برای تعیین و تکلیف شرایط وی، انجام شده است.

اعضای شورای اسلامی و شهردار تبریز در این جلسه، ترور سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همرزمانش توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.