رشت - ایرنا - تیم‌های ملی کبدی ساحلی ایران و پاکستان به دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش ایرنا، در جریان مرحله نیمه نهایی نخستین دوره رقابتهای کبدی ساحلی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران با برتری مقابل تیم قدرتمند کنیا به دیدار نهایی راه یافت و تیم پاکستان نیز موفق شد تیم عراق را شکست دهد تا حریف ایران در دیدار نهایی این مسابقات شود.

در جریان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی که روز یکشنبه در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد، تیم ملی کبدی ساحلی ایران در یک بازی برتر با نتیجه ۴۹ بر ۳۰ مقابل تیم کنیا به برتری دست یافت.

همچنین در دیگر دیدار این مرحله، تیمهای ملی کبدی ساحلی پاکستان و عراق رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان با نتیجه ۵۷ بر ۲۲ مقابل تیم عراق به برتری رسید.

دیدار نهایی نخستین دوره رقابتهای کبدی ساحلی قهرمانی جهان عصر امروز در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تیمهای کبدی ساحلی کنیا و عراق که در مرحله نیمه نهایی متحمل شکست شدند، به طور مشترک روی سکوی سوم این مسابقات قرار می گیرند.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان از عصر پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شد.

در این دوره از رقابتها تیمهای کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور دارند که در ۲ گروه پنج تیمی با هم رقابت کردند.