۷ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85609821
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی: شانس نخست قهرمانی مسابقات جهانی هستیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی گفت: شانس نخست قهرمانی نخستین دوره مسابقات جهانی این رشته ورزشی که هم اکنون درگیلان در حال برگزاری است، هستیم.

کیانوش نادریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود آمادگی خوب بازیکنان تیم ملی و با توجه به اینکه میزبان نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی جهان هستیم، شانس نخست قهرمانی این دوره از رقابت‌هاییم.

وی افزود: البته تیم‌های کبدی ساحلی عراق، پاکستان و کنیا بسیار قدرتمند هستند اما بازیکنان تیم ملی از آمادگی مناسب بدنی و تکنیکی برخوردار هستند و امیدوارم بتوانیم به دیدار نهایی راه یافته و مقام قهرمانی جهان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای تشکیل تیم ملی اردوهای منظم زیادی پشت سرگذاشتیم و ابتدا ۳۶ بازیکن را دعوت کردیم که پس از گذراندن چند اردو، ۶ بازیکن اصلی انتخاب شدند و تکنیک، تاکتیک و بدنسازی انجام شده در تمرینات تیم ملی کبدی ساحلی طبق جدیدترین الگوهای جهانی بوده است.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی اضافه کرد: از سوی دیگر تمامی ارکان تیم ملی همدل هستند و با وجود آنکه بازیکنان ملی پوش ما جوانند و تجربه حضور در میادین بین‌المللی را ندارند اما از انگیزه خوبی برخوردارند و امید است که در نهایت بتوانیم سکوی قهرمانی را فتح کنیم.

نادریان بیان کرد: تاکنون نیز بازیکنان تیم ملی بسیار قدرتمند ظاهر شدند و سه پیروزی قاطع را برابر تیم‌های ملی کبدی ساحلی نپال، دانمارک و ترکمنستان کسب کردند و امید است این پیروزی ها تا دیدار نهایی ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کبدی ساحلی ایران تاکنون ۲ عنوان قهرمانی را در آسیا کسب کرده و در رقابتهای آتی که زمستان امسال به میزبانی ایران برگزار می شود است هم امیدواریم عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

وی به تفاوت کبدی ساحلی با سالنی اشاره و خاطرنشان کرد: در کبدی سالنی چند تیم محدود قطب برتر در جهان بشمار می روند اما در کبدی ساحلی تعداد تیمهای قدرتمند بیشتر است و به همین دلیل کسب مقام مشکل‌تر است اما تیم ملی کبدی ساحلی ایران که از سال ۲۰۱۶ در مسابقات حضور یافت، به عنوان یکی از قطب های برتر این رشته در آسیا و جهان بشمار می رود.

به گزارش ایرنا، نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان از عصر پنجشنبه با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شد.

در این دوره از رقابتها تیمهای کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور دارند که در ۲ گروه پنج تیمی با هم رقابت می‌کنند که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه خواهند یافت.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان عصر یکشنبه با معرفی تیمهای برتر در منطقه آزاد بندرانزلی خاتمه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha