بروجرد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جبهه مقاومت با اقتدار و مستحکم تر از قبل راه شهید سید حسن نصرالله را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد علی‌پور روز یکشنبه در آیین معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد که در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله انسانی برجسته بود که خدمات قابل توجهی را در طول این سال‌ها ارائه داد و در این مسیر به شهادت رسید.

وی افزود: زمانی که پایه‌های محور مقاومت بنا نهاده شد، بزرگانی برای اقتدار این جبهه وارد میدان شدند و در این سال‌ها ضربات سختی را به رژیم غاصب اسراییل وارد کردند و این محور مقتدرانه‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جبهه مقاومت خللی در روحیه عاشورایی ما وارد نخواهد کرد و با عزمی راسخ‌تر برای نابودی رژیم‌صهیونیستی تلاش خواهیم کرد.

علی‌پور با بیان اینکه جبهه حق مسیر سیدالشهدا(ع) است، بیان کرد: شهدایی که در این مسیر جان خود را تقدیم می‌کنند، سبب می‌شود تا اسلام قوی‌تر شود.

وی یادآور شد: ما شهید بهشتی‌ها و شهید رجایی‌ها را از دست دادیم و با شهادت هر شهید، مسیر و جبهه حق با حضور جوانانی که روحیه شهادت‌طلبی دارند، ادامه یافته و هر روز شاهد اقتدار و سربلندی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: ایران کشوری است که پایه و اساس آن در حوزه فرهنگی و شهادت‌طلبی بسیار قوی است و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما سپاهی است که در برابر همه تهدیدات دشمن ایستاده و در همه ماموریت‌ها به خوبی عمل کرده است.

علی‌پور با اشاره به نقش مردم در موفقیت کشور گفت: حمایت مردمی در هر کشوری، موفقیت و اقتدار را به همراه دارد و هیچ موفقیتی بدون حمایت مردم امکان‌پذیر نیست، ملت ایران در همه صحنه‌ها حضور داشته و پشتیبانی خود را از نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی نشان داده اند.

به گزارش ایرنا، در این آیین نورالدین نیازی به عنوان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد معرفی شد.