۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85616690
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دشمنان از روحیه شهادت طلبی جبهه مقاومت هراسان هستند

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان از روحیه شهادت طلبی و ایستادگی در مقابل ظالم جبهه مقاومت هراسان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گودرزی روز پنجشنبه در یادواره شهدای گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده‌ صادق۲ سبب شد تا همه محاسبات دشمن به هم بریزد و به آنها اخطار داده شد که اگر این رژیم جعلی خطایی مرتکب شود، همه تاسیسات و زیرساخت‌های آن با خاک یکسان می شود.

وی افزود: آمریکا و اروپا حامیان رژیم‌صهیونیستی هستند که جنایت‌های زیادی را انجام می‌دهد و در این راستا عملیات وعده‌صادق ۲ طراحی و اجرا شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه این عملیات غرورآفرین سبب شد تا هیمنه رژیم کودک‌کش شکسته شود، افزود: حمله موشکی ایران به اسراییل نقطه عطفی در ترتیبات سیاسی و امنیتی غرب آسیا است و جنگ به معنای دفاع مقدس به انسان عزت و اقتدار می‌دهد.

گودرزی اضافه کرد: در عملیات وعده صادق ۲ ایران نشان داد که به قواعد بین‌المللی جنگ پایبند است و فقط به تاسیسات نظامی اسراییل حمله کرد.

وی بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ باعث تقویت غرور ملی شد وخوشحالی مردم ایران اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و همچنین " شعار مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" باید در همه محافل طنین‌انداز شود.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز تاثیر شهید سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت بیشتر است، اظهار کرد: جبهه مقاومت بعد از شهادت شهید سید حسن نصرالله با همه توان مسیر خود را ادامه می‌دهد و هیچ گاه تضعیف نخواهد شد.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با توان بالایی نیروهای مسلح را فرماندهی می‌کند، موشک‌باران اسراییل یکی از تدابیر حکیمانه رهبری بود، که محقق شد.

مسلم مرادی گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم جبهه مقاومت نبود امروز باید در داخل ایران با گروهک‌های تکفیری می‌جنگیدیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی حامی مظلومان جهان و کودکان بی دفاع غزه است، ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله سالیان سال رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده بود و امروز به برکت خون این شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی سرنگون خواهد شد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: امروز جهان مبهوت توان بالای موشکی ایران است، باید هوشیار و آگاه باشیم.

فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: این روزها نام و یاد سردار تهرانی مقدم و شهدای انقلاب و اسلام باعث افتخار شیعیان و مسلمانان جهان است.

سرهنگ ایرج مولایی کرد: امروز موشک‌های ایران اسلامی قلب رژیم صهیونیستی و آمریکا را شکافت و در تل‌آویو فرود آمدند این وعده صادق الهی بود که محقق شد امروز خون شهدا باعث اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است.

وی افزود: در دوران دفاع‌ مقدس خانواده‌های زیادی عزیزان خود را در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کردند و امروز افتخار و عزت جامعه هستند.

فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهید تهرانی‌مقدم در حوزه موشکی تلاش و مجاهدت‌های زیادی انجام دادند، افزود: امروز موشک‌هایی که به دست فرزندان این سرزمین ساخته شده، قلب رژیم‌صهیونیستی را نشانه گرفتند و عملیات وعده‌صادق ۲ رقم خورد.

مولایی بیان کرد: تدابیر حکیمانه رهبری سبب شده تا هر روز شاهد اقتدار بیشتری باشیم و همه دنیا با دیدن این توان موشکی مبهوت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha