اصفهان-ایرنا- مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور بیانیه ای اعلام کردند: جدال و رویارویی حق و باطل که همواره در طول تاریخ رخ داده است هرچه پیش می‌رویم سنگین ‌تر می ‌شود و یاران جبهه حق با بصیرتی روز افزون برای رهایی مظلومان و به زانو درآوردن ستمگران و اعتلای کلمه توحید در این مسیر قدم می‌نهند و تا فداکردن جان شیرین خویش از پا نمی ‌نشینند.

به گزارش ایرنا بیانیه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، حاکیست: آنچه از پیشگویی‌های وحیانی قرآن کریم برمی ‌آید، آینده جهان برای مومنانی خواهد بود که مستکبران به آنها با دید استضعاف و تحقیر می ‌نگرند؛ بنابراین آنچه از طلیعه قوت گرفتن جبهه حق در ایران اسلامی، عراق، لبنان، یمن، فلسطین و دیگر نقاط جهان به ذهن متبادر می‌شود آن است که حزب شیطان پیام نابودی خود را در آینده ‌ای نه چندان دور دریافت کرده و بر همین اساس تمام ملاحظات و مصلحت اندیشی‌های دنیا طلبانه خود را کنار گذاشته و در دوگانه بودن و نبودن حیات منحوس خود تمام مرزها را می ‌شکند و چنین فجایع و جنایات بی‌سابقه ای را به بار می‌آورد.

نمایندگان استان اصفهان ضمن محکومیت جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی اعلام کردند: این جنایت ها که با حمایت و دخالت آشکار ایالات متحده رخ می ‌دهد منجر به شهادت مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله و مستشار عالی سپاه پاسداران در کشور لبنان سردار سرتیپ عباس نیلفروشان این جانباز سرافراز دفاع مقدس و فرمانده پیشکسوت و عده‌ای از مردم مظلوم لبنان شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هر چند به فرموده رهبر معظم انقلاب، جنایت های رژیم صهیونیستی سرمایه‌های ارزنده و چهره ‌های تاثیرگذار جبهه مقاومت را از ما می‌گیرد اما این خسارت‌ها و فقدان ها نمی‌تواند پایه ‌های استوار جریان مقاومت را در دنیا و حزب الله سست نماید بلکه این خون ‌های مبارک هر بار بنیان این حرکت را قوی ‌تر می‌ کند؛ چرا که یاران پرانگیزه سید مقاومت، جای خالی او را در میدان مبارزه با صهیونیسم ستمکار پر خواهند کرد.

نمایندگان استان اصفهان در ادامه این بیانیه اعلام کردند: با قوت و قدرت پیگیر انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در پاسخ جنایاتی که در تهران و لبنان و دیگر نقاط منطقه مرتکب شده است هستیم و در پاسخ بر مطالبات جدی مردم همانند گذشته بطور مستمر و همراه با مسوولان ارشد نظام در اجرایی کردن امر رهبر معظم انقلاب برای تحقق این انتقام قدم بر می ‌داریم.

این بیانیه حاکیست: پیام رهبری درباره وقایع لبنان یک فتوای شرعی و حکم حکومتی است که همه باید برای اجرای آن از پا ننشینیم، از این رو همنوا با سایر نمایندگان مجلس با تمام ظرفیت برای عملی شدن این دستور ولایی تمام ظرفیت خود را به کار خواهیم بست.

نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین آمادگی خود را برای حضور در جنگ میدانی با رژیم شرور صهیونیسم همپای دیگر رزمندگان جبهه مقاومت اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه، در حمله اسرائیل به بیروت در کنار شهید سید حسن‌ نصرالله به شهادت رسید.

عروج سرافرازانه سرداران دیار اصفهان پیش از این نیز بارها اتفاق افتاده است. دوشنبه ۱۳ فروردین سال گذشته بود که سردار محمدرضا زاهدی و همرزمان او در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

خانواده شهید زاهدی نیز با صدور پیام تسلیت جداگانه شهادت سید حسن نصرالله فرمانده حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

بخشی از پیام تسلیت خانواده شهید زاهدی حاکیست: بر اساس سیره ائمه (ع) و راه و رسم پیروان آنان؛ این مردان خدا هستند که «جان» را در راه او هدیه می‌کنند، سید عزیزمان هم پس از سالها زندگی جهادی و خستگی ناپذیر، سرانجام با شهادت مدال قبولی مجاهدت‌هایش را از امام زمان خود دریافت کرد و به رستگاری و حیات طیبه ابدی رسید.

در بخش دیگری از پیام تسلیت خانواده شهید زاهدی آمده است: شهادت می‌دهیم هیچ کسی را در عظمت شخصیت معنوی و ولایت پذیری، به غیر از رهبرمان، بالاتر از سید حسن نصرالله ندیدیم؛ فقدان این یار باوفا را تسلیت می‌گوییم و علو درجات و همنشینی با رسول الله (ص) را برای آن بزرگ مرد تاریخ آرزو داریم.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.