بروجرد - ایرنا - امام‌جمعه بروجرد گفت: حزب‌الله برای ایمان و اعتقاد مبارزه می‌کند، رژیم صهیونیستی بداند که ایمان و اعتقاد حزب‌الله را نمی‌تواند ترور کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی حسینی عصر روز یکشنبه در تجمع مردم بروجرد در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله که در میدان تختی بروجرد برگزار شد، افزود: سید حسن نصرالله محبوب دل‌های مردم آزاده جهان بود، مردان بزرگ و انسان‌های بزرگ اگر از دنیا بروند یک انسان دیگری جایشان را می‌گیرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این حماقت است که فکر می‌کنند جبهه مقاومت به افراد وابسته است.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امام خمینی(ره) که رحلت کردند، رهبر معظم انقلاب جانشین ایشان شد و امروز در اوج قدرت جهانی هستیم.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت انسان‌های بزرگ کم ندارد و رژیم صهیونیستی هم به آخر خط رسیده است.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.