شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سه نفر قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه خودرو سنگین و سبک و کشف ۱۵۴ کیلوگرم مخدر در پوشش بار ضایعات خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله موادمخدر از نوع تریاک را با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند به شهرستان شهریار منتقل کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی حوزه اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده که پس از تعقیب و گریزی کوتاه، موفق به توقیف خودرو و دستگیری متهم در ورودی شهرک فرارت شهرستان شهریار می شوند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی بعمل آمده از خودرو ۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در ۱۲ بسته کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح امنیت محله محور و کشف بیش از ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در چهار روز گذشته طرح امنیت محله محور با حضور فعال کارکنان انتظامی در نقاط مختلف شهرستان های تابعه انتظامی غرب استان تهران، عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح که با هدف پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد، ۲۵۷خرده فروش و ۱۴ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و با توقیف ۹ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان،۶۲۴ کیلو و ۸۴۷ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گفته وی از دیگر نتایج اجرای این طرح جمع آوری ۵۶۴ معتاد متجاهر در شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان بود که جهت ترک اعتیاد تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق به عنف با ۱۰ فقره سرقت در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق بعنف شده که متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۱ میدان جهاد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات موفق وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

زندان ایستگاه آخر زنان سارق در پرند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کش روی در سطح شهر پرند، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ پرند با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سه زن شده که اقدام به سرقت از شهروندان می کردند، ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سارقان را دستگیر و متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت کش روی اعتراف کردند.