«محبوبه شهریاری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از کل تماسهای ثبت شده با سامانه مرکز مدیریت راهها، ۲۲۰ تماس با بخش گویا بوده و پنج هزار و ۹۲ تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.
وی افزود: از تعداد تماسهای ثبت شده ۲۶۹ فقره در حوزه حمل و نقل کالا، ۱۳۴ تماس در حمل و نقل مسافر، ۸۵۴ تماس در حوزه راهداری و سه تماس در خصوص ترانزیت بار بوده که این شکایات با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
بیشتر بخوانید
ثبت بیش از ۸۳ میلیون تردد خودرو در جاده های بوشهر
ثبت بیش از ۴۵ میلیون تردد در جادههای استان بوشهر
۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای بوشهر تصریح کرد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ به صورت برخط از وضعیت ترافیکی راهها، آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.