رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی عامل آتش سوزی عمدی یک منزل مسکونی و از دستگیری متهم ۲۳ ساله در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ ارسلان صبح زاهدی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی در شهرستان لنگرود ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد آتش سوزی به صورت عمدی بوده که ماموران پیگیر دستگیری عامل این آتش سوزی شدند که ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با انجام اقدامات ویژه پلیسی در نهایت متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم ۲۳ ساله به ایجاد حریق منزل مسکونی اقرار کرد که تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

ممانعت پلیس رشت از خودسوزی مرد ۴۵ ساله

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از ممانعت ماموران کلانتری ۱۴ و اقدام به موقع آنان برای جلوگیری از خودسوزی شهروند ۴۵ ساله خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد ۴۵ ساله در منزل شخصی واقع در محدوده گلسار رشت، بر روی خود بنزین ریخته و با در دست داشتن فندک قصد آتش زدن خود را دارد، بلا فاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴ گلسار به محل موردنظر اعزام شدند.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل آتش‌نشانی و اورژانس در محل موردنظر و ممانعت پلیس در اقدام به خودسوزی مرد ۴۵ ساله اشاره کرد و گفت: این فرد انگیزه خود از ارتکاب به خودکشی را مشکلات شخصی و اختلافات شدید خانوادگی عنوان کرد.