اهواز - ایرنا - جمعی از مردم اهواز، پس از پاسخ کوبنده و طوفانی ایران اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهرماه، پس از آغاز حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی مردم اهواز با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله و با سرد دادن فریاد «الله اکبر» و در دست داشتن پرچم ایران، ضمن حمایت از این اقدام مشروع، به شادی پرداختند.

اهوازی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در انتقام از حملات صهیونیست‌ها به غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

حضور بانوان به همراه فرزندان خود در این اجتماع بسیار نمایان است. نوجوانان و جوانان با در دست داشتن پرچم حزب الله، شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

اهالی فرهنگ‌ و هنر، دانشجویان، روحانیون و ورزشکاران در این مراسم حضور دارند.

سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.»