استاندار خوزستان: تحولات غزه و لبنان مسئله اول جهان اسلام است/ رژیم صهیونیستی تاوان می‌دهد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین، غزه و لبنان مسئله اول جهان اسلام است، گفت: موشک‌های رژیم صهیونیستی تنها به سمت حزب‌الله شلیک نمی شود بلکه مردم مظلوم نیز مورد هدف قرار می‌گیرند و نیاز است از هر راهی به شیعیان آسیب دیده کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی در استانداری خوزستان با محوریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله یک انسان جامع و بزرگ و به نوعی مالک اشتر رهبری بود که مدیریت محور مقاومت را در تمامی کشورها و سرزمین‌های اشغالی بر عهده داشت.

وی افزود: شهدای بزرگی در دوران‌های مختلف نظیر، شهید امام موسی صدر، شهید چمران، شهید متوسلیان و سایر فرماندهان شهید حزب الله در راه تقویت جبهه مقاومت، جان خود را نثار کردند و این مکتب هیچ گاه پایانی ندارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: سید حسن نصرالله تاثیرگذاری بالایی در جهان داشت و اینکه یک عالم شیعه، به این درجه از تاثیرگذاری در سطح جهان رسیده باشد، از بزرگترین دستاوردهای جبهه مقاومت است.

تاکید وحدت مسلمانان جهان از سوی رهبر معظم انقلاب

وی تصریح کرد: همچنین در تشییع پیکر مطهر شهید اسماعیل هنیه، برای اولین بار در تاریخ بود که یک رهبر شیعه برای یک شهید اهل سنت نماز میت می‌خواند و این همان وحدتی است که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر آن تاکید دارند.

حسینی محراب گفت: اسماعیل هنیه، حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله شهدای راه قدس هستند و مکتب آن‌ها توسط حاج قاسم ها و سید حسن‌های دیگر برای مقابله با ظلم و استکبار ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را ۱۵ سال است که تخلیه کرده و تنها دو بخش کوچک را در اختیار دارد و در واقع در مقابله با جبهه حزب‌الله نمی تواند آنگونه که مدعی شده، قدرت نمایی کند.

استاندار خوزستان گفت: شهادت سید حسن نصرالله اتفاق تلخی بود اما در اسلام بالاتر از رحلت پیامبر و امیرالامومنین(ع) نداشتیم؛ آنچه مهم است، ماموریت سید حسن نصرالله بود که پایان یافت و سید حسن‌های دیگر باید پرچم مقاومت را بالا نگه دارند و در آزمون‌های مختلف خود را نشان دهند.

جریان‌سازی رسانه‌ای برای تقویت جبهه مقاومت

وی تصریح کرد: در این شرایط نیاز است یکی اسلحه به دست بگیرد، یکی با جهاد تبیین وارد شود، یکی جریان‌سازی رسانه ای برای تقویت جبهه حزب‌الله و مقاومت را برعهده داشته باشد و عده‌ای نیز امید را در دل جامعه تقویت کنند.

حسینی محراب بیان کرد: دشمن ما را از چه می ترساند، مکتبی که شهادت دارد شکست ندارد ؛ در حوادث شهادت سردار نیلفروشان، حاج قاسم و ابومهدی مهندس پیروز شدیم چرا که هیچ گاه شکست در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم استکبار و رژیم صهیونیستی، برای ما معنی نداشته و نخواهد داشت.

وی یادآور شد: اکنون نتانیاهوی جنایتکار برای مردم ایران پیام می‌دهد و این یعنی در اتاق فکرهای خود مرتب در تلاش هستند تا مردم را از حکومت ایران جدا کنند.

استاندار خوزستان گفت: متاسفانه افکار برخی‌ها هنوز در انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است در حالی که دولت تغییر کرده و همگی در چهارچوب نظام و در مسئولیت های خود در حال انجام وظیفه به مردم شریف کشور هستیم.

دوقطبی‌سازی در جامعه دشمن را به اهداف پلیدش می رساند

حسینی محراب تاکید کرد: بی شک ایجاد شکاف در جامعه و دو قطبی‌سازی به شایعات دشمنان دامن زده و به نوعی دشمن را به اهدافش نزدیک می‌کند.

وی اظهار کرد: ناامن جلوه دادن ایران اسلامی از کارهای ثابت رژیم صهیونیستی در چندین دهه گذشته بوده و مردم و رسانه ها باید نسبت به این توطئه‌ها آگاه تر از قبل باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با مدیریت حملات تروریستی نیز از راهکارهای دشمن برای ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: در چنین شرایطی باید از طریق تولید محتوای خبری، استفاده از نمایش، هنر و کاریکاتور اوج جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برای جهانیان به تصویر بکشیم.

ضرورت انعکاس ابعاد جنایت‌های رژیم صهیونیستی

حسینی محراب با بیان اینکه باید مختصات و ابعاد جنایت‌های رژیم صهیونیستی شناسایی و به افکار عمومی منعکس شود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی خبرنگاران را مورد هدف قرار داده و شهید می کند، نشان می‌دهد که مختصات جنایت‌های خود را بسته و نمی‌خواهد این جنایات منعکس شود.

استاندار خوزستان گفت: راه و مکتب سید حسن نصرالله باید با تمام ظرفیت ها شناسایی و معرفی شود چرا که در حال حاضر ترور و جنایت های رژیم صهیونیستی در هیچ نقطه‌ای از جهان محکوم نمی شود.

وی ادامه داد: اکنون پیروزی‌ ها و پیشروی‌های مستمر حزب‌الله شهروندان رژیم صهیونیستی را آواره کرده و فشار قتل‌عام در فلسطین را کاهش داده است.

انتقام سخت از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد

حسینی محراب گفت: بدون شک انتقام سخت از این رژیم جنایتکار گرفته می شود اما رسالت اصلی ما در حال حاضر نشان دادن عمق جنایت ها و مظلومیت مردم فلسطین و لبنان است.

جلسه شورای اطلاع رسانی عصر سه شنبه با محوریت انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سطح رسانه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و صدا و سیما و همچنین معرفی ابعاد شخصیت این عالم مجاهد با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان، نمایندگان صدا و سیما، آموزش و پرورش و دانشگاه های استان و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha