گناباد-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد گفت:‌ عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی محبی روز چهارشنبه در تجمع مردم و مسوولان گناباد در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ پاسخ قاطع سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی افزود:‌ این عملیات، پوشالی بودن گنبد آهنین و سایر سامانه های دفاعی رژیم اشغالگر قدس را اثبات کرد.

وی ادامه داد:‌ به دنبال شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در تهران، ایران اسلامی برای مدتی به دلایل مختلف خویشتن داری کرد که این مساله موجب جری تر شدن رژیم اشغالگر قدس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تصریح کرد: بدنبال ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله شهید پرافتخار و سید جبهه مقاومت،‌ سردار نیل‌فروشان و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیستی این رژیم از خط قرمز جمهوری اسلامی رد شد و وقاهت رژیم اشغالگر قدس به حدی رسیده بود که یکی از سران این رژیم عنوان کرده بود که سپاه پاسداران جرات تهدید ما را ندارد.

وی اظهار کرد: ولی عملیات وعده صادق ۲ که به وسیله موشک هایی که حاصل زحمات شهید تهرانی مقدم، صنایع دفاعی وزارت دفاع و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد،‌ بار دیگر پاسخ کوبنده ای به تهدیدات و جنایت های رژیم صهیونیستی داد و پوشالی بودن گنبد آهنین این رژیم را ثابت کرد.

محبی افزود: با وجودی که آمریکا چهار ساعت قبل از عملیات وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی اطلاع داده بود که موشک های ایران آماده حمله به این رژیم است ولی رژیم اشغالگر قدس نتوانست اقدامی برای ره گیری این موشکها انجام دهد.

شادمانی مردم از عملیات وعده صادق ۲

فرماندار گناباد نیز گفت: عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی، دل همه آزادگان عالم و مردم یمن، لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت را شاد کرد.

رضا نصیری افزود: نیروهای مسلح کشورمان با این عملیات بار دیگر اقتدار و عظمت خود را در مقابله با جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

امام جمعه گناباد هم گفت: از طرف مردم شهید پرور، مسوولان،‌نهادها و روحانیت این شهرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و ارتش کشورمان به دلیل انجام عملیات وعده صادق ۲ قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب ادامه داد: این عملیات دل همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت را شاد کرد و صهیونیست‌های جنایتکار را به سزای اعمال ددمنشانه شان رساند.

به گزارش ایرنا، در پی تداوم شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی و در راستای تصحیح سوء برداشت سران این رژیم تروریست و کودک کش از قدرت و اراده ایران در دفاع از منافع مشروع خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب با صدها موشک سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار داد.

در همین زمینه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران اعلام کرد: "فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسوولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.