فیلم/شادمانی مردم گناباد از پاسخ سپاه علیه جنایات رژیم صهیونیستی

گناباد-ایرنا- مردم گناباد سه شنبه شب با تجمع در معابر عمومی این شهرستان و شادمانی، حمایت خود را از عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پی تداوم شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی و در راستای تصحیح سوء برداشت سران این رژیم تروریست و کودک کش از قدرت و اراده ایران در دفاع از منافع مشروع خود، ساعتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدها موشک سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار داد.

در همین زمینه ساعتی قبل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران اعلام کرد: "فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

بر اساس این اطلاعیه علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۶۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha