ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارندگی‌هایی در جنوب استان به ویژه مهاباد و سردشت بودیم‌که این روند در شبانه روز آینده هم ادامه دارد.

مهدی صابری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستانهای شمالی از جمله ماکو و پلدشت و شهرهای جنوب استان از جمله نقده، پیرانشهر، شاهین‌دژ و میاندوآب هم بارشهای پراکنده ای ثبت شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت امواج بارشی در روز چهارشنبه اظهار کرد: احتمال وزش تند باد، گردو خاک، رعد و برق و بارش تگرگ همچنان وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: لازم است جوامع محلی و بومی در تردد در دامنه ها شرایط منطقه و احتمال رعد و برق را در نظر داشته باشند.

صابری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین مثبت ۱۴ و ۲۷ درجه بود، بیان کرد: در این مدت شهرهای چالدران با مثبت ۱۲ سردترین و پلدشت با مثبت ۳۱ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان ثبت شده است.

به گزارش ایرنا بارش های پاییزی از روز نخست مهر در آذربایجان‌غربی اغاز شده و در بسیاری شهرستان ها به صورت رگباری ادامه دارد.