تهران-ایرنا- دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در پی پاسخ مقتدرانه دلاورمردان جبهه مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد: هرگونه تعرض ، تجاوز و ترور از ناحیه جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش ایرنا در بیانیه دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در پی پاسخ مقتدرانه دلاورمردان جبهه مقاومت آمده است: بدانید که امروز روح پاک و مطهر شهدای عصر مقاومت بویژه رهبر حزب الله شهید سید حسن نصرالله از شما راضی و خشنود هستند. و ما ملت امام حسین پیروان مکتب حاج قاسم عزیز قدردان همت جانانه شما در هدف قراردادن جرثومه صهیون هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: درود بر شما دلاورمردان که با پاسخ به موقع و در خور به جنایات رژیم جنایتکار صهیونیست، طراوت لبخند را بر لبهای ترک خورده از عطش کودکان فلسطینی مهمان کردید و چشمهای غمبار آنان را به نور منورهای پیروزی به آسمان امید دوختید.

در این بیانیه تاکید شده است: این پایداری شما در جبهه حق در عصر مقاومت و همچنین استقامت رزمندگان فلسطین و لبنان به جهانیان ثابت کرد که خون های پاک شهدای محور مقاومت بر زمین نخواهد ریخت مگر آلاله هایی از جنس امید و با عطر پیروزی، از خاکشان می روید، و هرگونه تعرض ، تجاوز و ترور از ناحیه جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نمی ماند؛ همانا که شهید آیت الله سیدحسن نصرالله فرمود: قطعا سننتصر