تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری نماز جمعه

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری پایتخت در برگزاری نماز جمعه تاریخی این هفته و نیز جمع آوری کمک‌های مالی مردم در راستای تقویت جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدامین توکلی زاده در ادامه نماز جمعه تهران را نماز جمعه‌جهان اسلام‌ دانست و افزود: شایسته است در نماز جمعه تاریخی این هفته تهران، نمایندگانی از مردم سراسر کشور حضور یابند البته شهرداری این آمادگی را دارد تا میزبانی شایسته‌ای از مردم شرکت کننده در این آیین عبادی و سیاسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های کلانشهرها باید تدابیری اتخاذ کنند که آیین نماز جمعه این هفته به شکل زنده در فضاهای عمومی و مساجد پخش شود، ادامه‌ داد: باید دسترسی مردم را به‌ شیندن خطبه‌های نماز جمعه افزایش داد بنابراین نماز جمعه این هفته را در میادین و معابر مهم شهری تا حد امکان به شکل زنده پخش خواهیم کرد تا مردم بیشتری در جریان آن قرار بگیرند.

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری نماز جمعه

مقاومت نیاز به حمایت دارد

توکلی زاده با اشاره به اینکه نیاز به حمایت جدی مردم در مسیر مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم، افزود: مقاومت نیاز به هزینه دارد از سوی دیگر برخی ادعا می‌کنند و این تفکر را ترویج می‌دهند که پول مردم به غزه و لبنان نرود. بارها شاهد بودیم که مردم در دوران دفاع مقدس در تامین هزینه جنگ کمک کردند که این موضوع نشان‌ می‌دهد مردم آمادگی کاملی برای این مهم و حمایت از مقاومت دارند.

وی با بیان اینکه کمک‌ها باید به شکل نقدی باشد از اعلام شماره حساب از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و تاکید کرد: مساجد آرمانی در حال جمع آوری کمک‌ها هستند و این کمک‌ها پس از جمع آوری صرفا به شماره حساب اعلام شده از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب واریز خواهد شد.

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری نماز جمعه

تاکید بر رسیدگی به وضعیت آوارگان لبنانی در تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حضور تعدادی از خانواده‌های لبنانی که در پی تجاوز صهیونیست‌ها اعضای خانواده‌های آنان به شهادت رسیده‌اند بر رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: این خانواده‌ها نیازمند اقلام و ملزوماتی هستند که ضرورت دارد با حمایت مردمی به فوریت تامین و در اختیار آنان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی از این خانواده‌ها حداقل امکانات برای زندگی را ندارند و اکنون برخی گروه‌های جهادی و مواکب پای کار کمک‌ به این عزیزان هستند.

توکلی زاده به حرکت نمادین اهدای گل به این خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دلجویی از خانواده‌های پناه گرفته لبنانی در تهران موضوعی است که اثر روحی خوبی بر این خانواده‌ها دارد و می‌طلبد سازمان‌ها، ادارات و هیات‌های مذهبی این اقدام را انجام دهند.

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری نماز جمعه

مقابله با جنگ‌روانی دشمن با ابزار هنر

معاون شهردار به‌ جنگ روانی در پیش گرفته شده از سوی صهیونیست ها اشاره کرد و با بیان اینکه باید با استفاده از ابزار هنر با این مدل از جنگ‌ روانی مقابله کرد، اضافه کرد: نتانیاهو در حال ارسال پیام به مردم ایران است و نیازمند آن هستیم پاتک سنگینی در قالب هنر و هجو این اتفاق انجام‌ شود و کار رسانه‌ جدی درباره آن انجام‌ گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha